Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hakka Giden Yol "ÖZ"
#1

HAKKA GiDEN YOL "ÖZ"

(Kar©glanin 22.05.2014 Vaazi)
22 Mayis 2014 Perşembe

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

Leyse alellezıne amenu ve amilus salihati cünahun fıma taımu iza
mettekav ve amenu ve amilus salihati sümmettekav ve amenu sümmettekav ve
ahsenu vallahü yühabbül muhsinın .

Sadakallahul aziym Maide suresi 93

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

İman edip salih ameller işleyenlere; Allah’a karşı gelmekten
sakındıkları, iman ettikleri ve salih amel işledikleri, sonra Allah’a
karşı gelmekten sakındıkları ve iman ettikleri, sonra yine Allah’a karşı
gelmekten sakındıkları ve iyilik ettikleri takdirde, daha önce tatmış
olduklarından dolayı (ima etmeden daha önce işledikleri günahlar ve
hatalardan dolayi) bir günah yoktur. Allah, iyilik edenleri sever.

Sadakallahul aziym Maide suresi 93


Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

Ve iza caekellezıne yü'minune bi ayatina fe kul selamün aleyküm
ketebe rabbüküm ala nefsihir rahmete ennehu men amile minküm suem bi
cehaletin sümme tabe mim ba'dihı ve asleha fe ennehu ğafurur rahıym

Sadakallahul aziym Enam suresi 54

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim


Ayetlerimize iman edenler sana geldikleri zaman, de ki: “Selâm
olsun size! Rabbiniz kendi üzerine rahmeti (merhameti) yazdı. Şöyle ki:
Sizden kim cahillikle bir kabahat işler de sonra peşinden tövbe eder,
kendini düzeltirse (bilmiş olun ki) O, çok bağışlayandır, çok merhamet
edendir.”

Sadakallahul aziym Enam suresi 54

Allahümme Salli Ala Muhammed Mustafa ellezine Hüverraufürrahim li fi ümmetehu. ve selamen ala eelihi ve ashabihi ecmain ridavanullahu teala aleyhim ecmaiyn.
Ve Sallu ala Cebrail a.s ve Mikail a.s ve israfil a.s ve Azaril a.s ve sallu ala melaiketül hamelei arş
ve sallu ala Münker ve Nekir
ve sallu ala cemiil melaiketül mukarrebun.

Yolculugumuza başliyoruz

Hepimizin bildigi gibi bizler beşer ve şaşariz yani hepimizin

ufak tefek hatalari vardir.ve bunlar hatta muhtedin olcaklar icin yani

şu an başka dine mensup olupd, daha sonra islama ihtida edecek, girecek

ve iman edecek olanlar icin, gecmişde yaptiklari bütün hatalari silinip

temiz bir sayfa verilcekdir. nitekim Allah gafururrahimdir , yukardaki

ayette bu bize beyan edilmişdir. bunlarin örnekleri hz ömer ile başlar,

kizini öldüren topraga gömen birisni, bu iman cevheri, öyle temiz ve saf

altin halaine cevirmişki, Adalet denilince onun ismi akla gelir olmuş,

halbuki kendi evladini öldürmüş birisi iman etmeden daha önce.


Katili, En büyük Adeletli bir hakim haline getire, bu iman cevheri ne olaki acaba?..


Yine Hz Halid Bin Velid Peygamberi öyle kuşatmişki uhudda mübarek

dişlerinin şehit edilmesine sebeb olmuş. fakat iman ettikten sonra

bükülmez kilic, "Seyfullah" Allahin kiliclarindan bir kilic, lakabini

alacak derecede, saf altin makamina ulaşmiş.


ve kendi agzindan demişdir imandan ve islamdan önce cok kötü amel

edip peygambere zarar verdim, imandan sonrada imanli kimslerden yana

olup kafirlerin en azilisini öldürdüm demişdir.


büyük bir günahini, büyük bir sevap silgisiyle silen kumandan.


yani Allah ona, Seyfullah dediyse seyfullahdir. yani iman etmeden

öncede, imandan sonrda hicbir harbinde yenilgi almamiş, yani kilici

bükülmemiş, ve vefat ederkende kilicini yere saplamiş ve kilicina

dayanir vaziyette hakka dogru yürüyüvermişdir. yani bükülmez egrilmez

islam kilici olmuşdur. onu bu seviyeye ulaştiran nedir o zaman? iman

desek, imandan öncede hep muzaffer olmuş, o zaman ona bu seyfullah

makami neden dolayi ulaşdi?


Yine Hz.Vahşi iman etmezden evve, peygamberin Amcasi Hz. Hamzayi

şehid etdi. fakat o, onun cazibesine kapildi ve, yani muhamedin

cazibesine, ve geldi iman etti, ve ashabin en alt derecesi olsada, en

büyük evliyanin omuzlarina basacak kadar yüksek makam olan, ashabi güzin

oldu.


yani timsah ve gergedanlarin babasi oldu.


Öyleyse bu iman nedirki! nasil oluyorda taşi topragi tenekeyi demiri, en degersiz sanilan bir şeyi saf Altina ceviriyor.


işde o iman denen cevher Rabbimizin her yarattiginin icine

sakladigi öz denen asil benligi bulup onun marifetlerini ortaya

cikarmaya denilir. yani mesela üzümü yaratan Rabbimiz üzümün özüne bir

yol cizmiş, ve üzüm, o öz denen yoldan hakka vasil olur. ve o yol,

üzümün en saf halinde verdigi faydlari, yani üzümün yendiginde, insan

bedenine girdiginde, onun özünü, kainattaki askerler, yani vücut

ikliminin askerleri, hangi hizmette bulunduruyorlar ise, işde onun en

saf hali, o yoldan dolayi vücüt tarafindan istenir, ve gel! gel! bana

dogru gelde, ben seni yiyeyim, ve hakkin nazargahi olan, insan bedeninde

yani, kainati alemin haritasinda, seni hakka vasil edeyim demekdir.

yani üzümde gizli olan potasyum ve demir ve şeker ve enzimler

vitaminler, onun hangi hüner ve marifetlere sahip oldugunu gösterir, ve o

hünerleri, insan bedeninde nasil bir hizmte mensup olarak halkolduysa,

işde onun cibilliyatini taşiyan bir insanda dünyada, o ahlak üzeri

hareket ederse, özünü hakka baglamiş olur velhasil kelam.


ve o üzümün en saf hali, vücutta hakka vasil olmasi demek,

vücutta kalp hakkin nazargahidir. ve onun kan yoluyla kalbine varmasi ve

rabbimizin ona nazar edip, hadi git bu kulumun namaz kilarken koluna

derman ol, yahut dilinde subhanallah ol ,vahyine uyup görev, mahalline

gitmes, ve ondan cikacak enerji haline gelmesi, ve o enerji şayet bir

ibadet ise, o enerji artik, bitmeyen tükenmeyen cennete ulaşdi demekdir ,

yani ölmeyen enerji oldu demekdir.


yine söverken kullandigi sövmesi veya döverken kullandigi

elindeki enerji ise yahut zina ederken gözünün bakmasi ,bilmem

neresinin,... oldu ise yine onu cehenneme götüren enerji oldu demekdir.

artik onun bu enerjisi bir daha degiştirmeyecegi vaziyette enerji

kazanmiş ve dananin kiyma olup sucuk oldugu gibi, artik sucugu geri dana

yapamazsin amma, o dananin etini yersen, belkide sen kendin o dana

olursun. yine üzüm yersen üzüm biber yersen biber. ve insanin degişik

egilimler göstermesi işde bir cevre alakasi, birde yedigi ictigi

sebebiyledir.ve özüm hakka dogru demek, işde vahdeti vücut olan bedende,

sen hangi göreve sahipsin, yani dünyada ne amel ediyorsun, hayir amelmi

şer amelmi.bir üzüm bizim bedenimizde hizmet ediyor, biz insan olarak

bir başka bedenin icinde hizmet halindeyiz yani vahdeti vücut olanin

bedeninde. üzümün hakki bulmasi kalbe ulaşmasi demek. bizim hakki

bulmamiz ise namaz ile oruc ile hac ile,..yani vahdeti vücutta ne amel

ettigin dünyada ne ile meşgul odugundan anlaşilir.


ve senin kalbine, falan fakire yardim et, filan hayvana su ver,

falan cocugu giydir diye bir ilham geldiyse, anlaki sen kalbe vardin, ve

rabbim, senin o anki görevini vahyetti, şayet sen uyuşukluk göstermeden

gittin o görevi ihya ettin, rabbimizin muradina uygun hareket etmiş

olursun. ve vahdeti vücuttan tuvalet olup cikmak yerine, hayirli bir kol

hareketi,... veya dilde hayirli bir kelam oldun demekdir.


Ve iman kemaline ermezse, yani sen özünü bulup kendini bilmezsen,

ilim sana fayda vermez .kendini bilince, nefsini bilen rabbini bilir

kurali geregi, yani sülb sülb icinde, sülb sülb icinde geldik, bugüne

kadar. hepimiz ademin sübündeydik o havvaya vaaz (döl verince) havvaya

gecdik. ordan, habilse, habil, şit ise şitde yolculuk ettik. ve böyle

böyle sülb icinde sülbde yolculuk ettik. ve en son babamiza ondanda

annemize vaaz olduk (gectik)ve sonra ana rahminde var olma serüveni ve

dünyada dogma . öyleyse babasini bilmeyen rabbini bilmez, yine annesini

bilmeyen rabbini bilmez. biz ondan geldik demek, ne demekdir hicmi

düşünmezsiniz. mesela ben babamdan anmeme annemdende dünyaya geldim. o

zaman kimden gelmiş oldum kime gidecekmişim anladinizmi!!!!! anlamayan

ahmak varsa birdaha anlatan. sonra babama varinca, babamda bir başka

sülb icinde, önce dedem sonra ninem, yine ordanda ötede ordanda ötede,

sülb sülb icnde ve dedem Hz.Ali ve ninem Hz Fatimaya vardim. yani

ondandan önce ceddim Muhammede, ve yine ondanda ondanda öte, hz ismail

ve hz ibrahim ve hacer sülbü,....


yani kimden geldik kime gidecegiz anladinizmi ve en sonda Hz.Adem

ve ondanda "ve nefahte ruhehu" kurali geregi, O na, ruhu üfleyen

rabbimze dönecegiz . ve "Allaha itaat edin sonra peygambere sonra anne

babaniza " demek bu kadar mühimdir ve cennetin annelerin ayaginin

altinda olmasi ne demek anladinizmi şimdi. Anne babasina dönecek

oldugunu bilmeyen rabbine nasil dönecegini hic hic bilmez.


ve vücut vücut icinde, vücut vücut icinde, ve vahdeti vücut demek

senin onun icinde oldugun vücut demekdir. ve tartikatta seyri sülük,

işde o vahdeti vücudu bulma, ve ondan öte fena firrasule ulaşma, ve

ondan da öte, fena fillaha varma demekdir.


ve bunun kevni manasi, kainatin balonun şişmesi gibi acilmasi, ve

bir evren bir evrenin icinde, bir sistem bir diger sistemin icinde, ve

en dişda adem atamiz, ve acildikca aciliyor, şişdikce şişiyor, ve en

icdeki, en dişdakini daha dişari itiyor, ve en icte en sonda dogan

cocugun yildizi. ve her dogan, bir üst sistemin tamda göbeginde, icinde

doguyor, yani anna rahminde meydana geliyor


ve anne göbeginde karninda en ortada gelişip büyüyor velhasil kelam.


ve hal böyle olunca güneşimiz ve dünyamiz merkez demekmiş yani.


ve Kabe bütün kainatin orta noktasi ve onun üstüne cikinca en üst

semada kabe kavseyn var Hz. Muhammedin nurunun ilk halkoldugu yer ve

her sistemin yildizi o sistemin kalbi ve nuru olan peygamberinin kalbi,

yani her atomun kalbi ortadaki proton ve neutron yani bir erkek bir dişi

yani bir yumurta ve bir sperma yani peygamber ve hanimlari cocucklari

elektronlari ve Muhammedin bizim yildizimizin güneşimizin sadece

haticeden ve birde mariadan cocugu olmuşdur deniyor o zaman hatice demek

hayat enerjisi olan dünya yani güneşin cocuk veren eşi diger eşlerinden

cocugu yok.


ibrahim yildizinin iki tane dünyasi var yani iki tane yaşam olan

gezegen yani hacer ve sare yani üst katlarda yer alan icinde oldugmuz

bir sülb olan ibrahim sistemi ve onunda icinde ismail ve ismailin icinde

muhammed yer alir ondan başka yildiz yok ismail sisteminin icinde (yani

bundan kasdimiz samanyolu ve samanyolunu evirip ceviren yildiz demek)

ve onun yaninda ishak sistemi ve onunda icinde israil ve yakub sistemi

ve onuda icinde yusuf ,....


ve kabe daminda ezan okunan ev ,ve namaz icin ona dönülen ev, her

cocuk dogunca evren birdaha aciliyor amma, onunda yönelmesi gereken yer

kabeye dogru olup, namaz icin döndügünde, demek olurki merkez kac

kuvvetine bagli, yani bütün peygamberlerin merkezi muhammed. ve

elektronlar cekirdege bagli kaldiklari sürece o atomdan bir parca

olurlar, ve her ne kadar etrafinda dönselerde onlar istikametlerini,

yönlerini atoma dogru tutarlarki, atoma bagli kalabilsinler. ve her

dogan islam fitrati üzerine dogar yani Muhammede bagli olarak dogar,

sonra musa dinine sahipse, musa sistemine bagli. isa ise isa sistmine

bagli bir yildiz olurlar. va kabenin daminda ezan okunmasi demek günde

beş vakit yildizimiza ayar cekme zamani demek, ve Muhammed ile irtibat

kurma zamani demek, ve bizler muhammede irtibat kurmak zorundayiz.

Muhammed ise mirac eden peygamber, o ise kabe kavseyne irtibat kuran

peygamer. onunki dikey irtibat, bizlerinki yatay irtibat. yani

muhammedin bir üstü ismail, yani onun dikey irtibati, ismail yildizina,

ismail yildizi, ibrahime dikey olarak. yani balon acilmasi gibi bir

üste, o sistmein peygamberi dikey olarak mirac ile baglanir. ashabi ve

ümmeti peygamberine yatay baglantidadir. ve bizlerde annemize ve

babamiza dikey baglantidayiz kardeş ve akrablarimiza yatay

baglantidayiz.


ve ezan okunurken müezzin eşhedü enne Muhammeden Rasulullah

deyince iki elin baş parmaginin tirnaklarini öpüp gözlerine sürmek ve "

gözümün nuru nuru cemalinle müşerref olsun ya rasulallah" demek

müstehabdir. yani bizim sistmimizin krokisi gözlerimizde saklidir ve

bizler insaniz ve insanlarin iki gözü ve iki cihanin güneşi muhammed

yani sag ve sol göz ve semanin yani sistemimizin krokisi senin gözünde

benimki benimkinde onunki onunkinde sakli.


Rabbim inanan kullarina özünü bulmayi nasip etsin, özünü

bulanlari muhammede sevketsin, Muhammedi bulanlari da, Muhammedin

Rabbine iltica etsin, ve muhammedi bulani, muhammedin bedeni taaa kabe

kavseyne taşiyacakdir, kabe kavseyne varanlari ismail efendimiz ibrahime

götürcekdir, kendi bedeninde. ve ondanda üste ondan üste taa sidretül

müntehaya kadar ve ordan refiki alaya ve aalayi illiyuna ilhak eylesin.

Amiyn.

elfatiha maassalavat

Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 22.05.2014 Perşembe
Original Kar©glan


Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)